23/11/2012

Liebster Award

Okej. W końcu przezwyciężyłam swojego lenia i zabrałam się za odpowiadanie na Wasze pytania. Dziękuję Wam za dziesięć nominacji. Szczerze myślałam, że zakończy się na dwóch, a tu proszę, niespodzianka. Jestem mile zaskoczona. Dziękuję, dziękuję, dziękuję! :* Kocham Was!


Pytania od

Masz kogoś, kto inspiruje cię do pisania?
Gdybyś spotkała One Direction, którego z chłopaków przytuliłabyś najmocniej?
Jeżeli już byś ich spotkała, powiedziałabyś Niall'owi, że jest taka jedna Kasia, która kocha go całym swoim sercem i podziwia za to, że jest taki silny
Gdybyś mogła wydać swoją własną książkę... Zrobiłabyś to?
Twoją ulubioną książką jest...?
Ulubiony przedmiot w szkole?
Kochasz mnie? Tak, wiem, że nie.
Twoim marzeniem jest...?
Lubisz pisać tzw. OneShoty?
Śpisz z misiem?
Najbardziej w ludziach nienawidzisz ...?

Za co kochasz One Direction?
Lubisz moje blogi?
Jak wpadłeś na tego i tego?
Twoja ulubiona piosenka?
Imię twojej najlepszej przyjaciółki?
Co teraz robisz?
Roxey

1. Książka czy film?
Mam dylemat. Ale raczej książka.
2. Co Cię inspiruje do pisania ?
Hm, chyba nic.
3. Cytat , który najbardziej zachował się w Twojej pamięci ? 
Some things will never change [2Pac]
4. Twój idol ?
Zayn Malik.
5. Co jest najważniejsze w twoim życiu ?
Rodzina.
6. Jaka cecha do Ciebie pasuje ?
Tolerancyjna.
7. Jakie jest Twoje największe marzenie ?
Cóż, zbyt dużo tego by wymieniać.
8. Imię Twojego najlepszego przyjaciela/przyjaciółki ?
Aleksandra, tyle że to bardzo dobra koleżanka, nie przyjaciółka. :)
9. Twoja pasja/hobby ?
Poznawanie kultury krajów anglojęzycznych oraz historii starożytnego Egiptu.
10. Jaki jest najgorszy koszmar senny, który Ci się przyśnił ?
Na ogół nie pamiętam swoich snów, więc nie wiem.
11. Co jest najważniejsze Twoim zdaniem w związku ?
Szczerość, zaufanie i wierność.



Pytania od Betuu 

1. Za co kochasz chłopców za One Direction?
Za wszystko! Gdybym miała tak zacząć wypisywać powstałoby niezłe wypracowanie na ten temat.
2. Od kiedy jesteś Directioner?
Od końca października 2011 roku. 
3. Jakiej muzyki słuchasz najczęściej?
Rap i pop.
4. Jesteś shiperką Larry'ego?
Nie.
5. Ulubiony film komediowy?
Nie zadzieraj z fryzjerem
6.
Oh God, nie mam pojęcia. Pewnie bym zemdlała ze szczęścia.





1. Czy istnieje jakiś utwór, przy którym często piszesz? (Taki, który Cię inspiruje)
Nie, nie lubię pisać przy muzyce. Rozprasza mnie to.
2. Gdybyś miała wylądować na bezludnej wyspie i mogłabyś wziąć ze sobą tylko trzy rzeczy/osoby, co/kto by to był/o?
 Zayn, prezerwatywy, dużo zapas wody do picia. 
3. Posiadasz coś szczęśliwego? (przykład: liczba, bransoletka, wisiorek)
Nie.
4. Potrafisz określić siebie w trzech słowach?
Tolerancyjna, ambitna egoistka. 
5. Twój ulubiony film?
Trzy metry nad niebem.
6. Czy masz jeszcze jakieś hobby, oprócz pisania?
Tak, wkurzanie ludzi. 
7. Co myślisz, budząc się w poniedziałek rano?
Ja pierdolę, znowu trzeba iść do szkoły.
8. Gdybyś miała przywieźć coś z Londynu, w którym spędzałaś wakacje, dla swojej przyjaciółki, co by to było? 
To, co sama by sobie zażyczyła.
9. Jakie jest Twoje największe marzenie?
 Zbyt wiele ich jest by wymieniać.
10. Jak widzisz siebie za dziesięć lat?
 Będę siedzieć przy dużym dębowym biurku i tłumaczyła dokument papierowy na język angielski.
11. Utwór, który właśnie słuchasz, nucisz, bądź masz ochotę posłuchać? 
Let it snow! Deana Martina


Pytania od










1.Jak to się stało, że zostałaś Directionerką?

2.Co kojarzy Ci się z zespołem?
Krótkie filmiki z udziałem piątki zwariowanych chłopaków siedzących na schodach. Marchewki, lustra, koty, paski, Toy Story, baseballówki, 69, ziemniaki.
3.Dwa wyrazy opisujące twoją osobowość.

Dziwny, tajemniczy. 
4. Co robisz kiedy usłyszysz piosenkę One Direction w radiu?
Uciszam wszystkich na około i podgłaszam jak najgłośniej się da.  
5.Byłaś albo będziesz na ich koncercie?

Niestety nie byłam. Ale mam w planach wybrać się na ich koncert. 
6.Jaka jest twoja ulubiona piosenka One Direction?
I tu będzie problem, bo wszystkie piosenki chłopaków podbiły moje serce. Nie będę chyba w stanie wybrać tej jednej.   
7. Co jest dla Ciebie w życiu najważniejsze?
Rodzina, przyjaciele, miłość, dobro, muzyka, pisanie.
8. Co myślisz o shipperkach albo hejterach?

Do shipperek nic nie mam. Nie mam w ogóle o nich zdania. Jeśli lubią robić to co robią, to proszę bardzo, droga wolna. Natomiast jeśli chodzi o hejterki to osoby te mogłyby się najpierw zastanowić co robią i piszą. Uważam, że takie zachowanie jest chore. Niech się każdy zajmie sobą, tak będzie najlepiej.     
9. Największe marzenie?
Mam ich bardzo dużo.. I mam nadzieję, że kiedyś się spełnią. Chociaż w części.  
10. Gdybyś miała jednym słowem opisać chłopaków z 1D co byś powiedziała?
AWWWW...  
11.Gdybyś miała taką możliwość, o co byś zapytała chłopaków?

Czy któryś z nich jest nadal prawiczkiem. (tak wiem, jestem zboczona)


Pytania od  Witorii Nowakowskiej

1. Co spowodowało,że publikujesz swoje opowiadanie na blogu ?
W sumie to nic. :)

2. Od kiedy zaczęła się Twoja przygoda z One Direction ?
 Listopad 2011.

3. Od jak dawna jesteś Directioners ?
Styczeń 2012.

4. Ulubiona piosenka (nie koniecznie One Direction) ?
Niestety nie potrafię wybrać jednej. 

5. Ulubione zajęcie ?
Słuchanie muzyki, obijanie się, spotykania ze znajomymi.

6. Jak masz na imię ?
Edyta.

7. Masz jakieś zwierzątko  ?
Tak.

8. Jakie miasto chcesz w przyszłości odwiedzić ?
Nowy Jork.

9. Twoje marzenie ?
Zamieszkać w NJ i posiadać własną firmę. Mieć męża multimiliardera. :)

10. Vansy vs. Converse
Air maxy. :D

11. Zamierzasz nosić czerwoną wstążkę w te wakacje ?
Tak.

Blogi, które nominowałam (niestety tylko 10):

11 pytań:



No comments:

Post a Comment